fredag 4 oktober 2013

choklad-hallonmuffins

Idag är det min sista praktik dag. Otroligt skönt. Jag har känt mig helt utarbetad efter strömsö
och haft noll energi att arbeta de sista dagarna. Till all tur har det varit en lugn vecka och jag kan
välkomna veckoslutet utan att ha andan i halsen. Är väldigt tacksam över min praktik. Det är nog
den bästa jag någonsin haft. Känns som att jag har fått så mycket utav det. Och jag är så glad att jag
märker att jag utvecklats som fotograf. Inte mitt bildspråk så mycket, men jag känner en ny säkerhet
som är hemskt skön. Jag har börjat värdesätta mina bilder och tycker inte längre att jag är sämst i världen.
(förutom enstaka gånger) Så det ser jag som en stor framgång! Nåttag när jag känner för det skall jag publicera lite material från de här sex veckorna. Har ju gjort en hel del. Skall som tack för alla snälla, härliga
arbetskompisar bjuda på lite hembakta muffins. Kladdkaksmuffins med hallon och toppade med mörkchoklad.. Så tusen tack för de här veckorna, det var kul!

Annars har jag haft en lite olustig känsla, kan bero på att stresskänsla gör mig smått lamslagen och
påminner mig alltför mycket om förra året. Hoppas att jag kan andas bort känslan under helgen. Planerar att
laga kopior av hemnyckeln (tog ju bara ett år), framkalla engångskamera filmen från Lissabon! Låna böcker,
läsa böcker och äta svinigt. Se nya selänne filmen och ta någon promenad och dendär länken som inte blev
av igår. Nåja, allt gott! Nu skall jag äta min semla innan jag cyklar iväg med min tröga cykel till jobbet. 

Inga kommentarer: