onsdag 29 februari 2012

----

ja ni kan ju direkt glömma det som jag skrev om ödet.
Jag tror inte ett piss på det just nu. Jag skulle kunna
spy av ilska för hur orättvist o skit endel saker i mitt liv
är. Jag kan inte tro att jag gjort något så illa att jag har
förtjänat detta. Det är så satans hopplös situation och det
ger mig ångest. Och inte hjälper det att ursinne gråta heller.
Jag har inte hittat något som hjälper. Inte ens att acceptera
skiten, inte ens det. Jag är bara så evinnerligt arg
och så jävla ledsen.

6 kommentarer:

Hanso sa...

:( :( :(
KRAM

Unknown sa...

nej fy, jag hoppas att du mår bra amanda. ta hand om dig<3

Jannica sa...

Kram på dig mandi, det blir nog bättre med tiden, vad det än gäller! stay strong <3

Anni-Maria sa...

Mandi, jag kan inte heller förstå, hur kan nånting illa hänt för dig, även jag vet inte vad det är. Jag är nu helt orolig om dig, men hoppas det blir bättre! Och så du sade till mig också, du kan ALLTID tala med mig om nån känns dåligt. Jag svarar alltid på telefonen. Kram finaste Mandi<3

Anonym sa...

tack alla fina<3 jag skall ta itu med problemet så småningom. kram<3
/mandi

emilia sa...

<3 kramisar från mig och ragnar ! Försök orka va det nu sen handlar om ! <3