onsdag 29 februari 2012

7 fakta om mig

Läste på Idas blogg att jag fått som uppgift att skriva sju fakta om
mig själv. Så här kommer de

1. Ibland när jag berättar något så lägger jag handflatan på ena
sidan av min kind, så där o hänga lite i ögonvrån och min fot börjar
vifta om jag har det trevligt.

2. Typ en gång i veckan händer det att jag har svårt att somna
för att jag ligger o fantiserar/dagdrömmer i flera timmar.

3. Jag har en dålig ovana att anamma pappas dåliga vitsar
och uttryck.

4. Jag vill gå i duschen varje dag och helst på morgonen annars
känner jag mig himla ofräsch.

5. Jag har världens sämsta humor och börjar alltid att skratta när ingen
annan gör det o sen kan jag inte sluta och tillsist blir det väldigt pinsamt.

6. Om saker i livet skiter sig brukar jag låtsas att jag tror på ödet.

7. Det enda som står på min lista "saker jag skall göra före jag dör"
är att bli mamma.

och jag utmanar Kata och Ada att göra samma!

Det är svårt att komma på saker om sig själv tycker jag.
Jamenar listan blev ju inte värst påhittig och de flesta
vet alla de här sakerna redan. Det känns lite konstigt att de sakerna jag
vält ut nu kommer att ge er en uppfattning om mig men om jag skulle
ha valt 7 andra saker skulle ni kanske haft en annan uppfattning.
Men jag hade nog inga baktankar, mest tomt i huvudet. kram

Inga kommentarer: