onsdag 22 oktober 2014

86. Boklistan

Vilken bok ligger närmast dig där du sitter?
Jag använder en biblioteksbok som musmatta just nu. En bok om Bildterapi. Tveksamt om jag ens kommer att läsa den.

Senaste boken du köpte?
Den lille vännen av Donna Tartt och Ruben köpte andra boken av Torka aldrig tårar utan handskar åt mig!

Senaste boken du lånade?

tre faktabaserade böcker om trauma (för slutarbetet. Intressant läsning, men väldigt upprepande)

Vilken bok grät du över senast?

Oj, det minns jag inte. Harry Potter 5 skulle jag tro.

Bästa boken du läst på sistone?
Steglitzan var fantastisk. Älskar Hobie!

Sämsta boken du läst på sistone?

Orkar aldrig läsa dålig böcker utan avslutar läsningen efter ca 200 sidor. 

Vilken bok vill du helst läsa just nu? Varför?

Skulle vilja läsa alla böcker jag har kvar av George R.R Martin men kan inte bestämma mig om det är bättre att se serien först.

Favoritljud när du läser? 
Absolut tystnad. Eventuellt en katt som spinner. Eller regn som droppar mot fönstret/taket.

Bokgenre du undviker? 

Ingen, men tror inte att jag gillar chicklit.

Vad ska du läsa härnäst?
Skall läsa färdigt Vinterkriget av Philip Teir och en av trauma böckerna. 



och nu skall jag cykla iväg till urologen!

Inga kommentarer: