torsdag 12 december 2013

Nu är det alltså jullov

Jag är helt utmattad. Har sovit som en stock inatt och efter en förmiddag full av ärenden slocknade både Ruben och jag klockan ett och sov till klockan fyra. Känner mig väldigt konstig, yr och framför allt HUNGRIG. Lagar rotsaks pytt med Pirkkas magiska getost kuber och Vatajas allergi korv (innehåller ingenting förutom kött). Tveksamt dock om jag kommer att få ner det då jag mår så illa...

Imorgon skall det tvättas kläder, packas kläder, städas och förbereda lägenheten för en 3 veckors paus. Känns bra. 
Väl hemma hoppas jag på finare vinterväder (4+ vafään!!), promenader, fotoexperiment, lite ritande, att se vänner, familj och att läsa. Vill läsa Game of Thrones, saknar tv-serien så mycket! 
Jag hoppas att jullovet blir lite tråkigt också så känns det lättare att börja skolan igen efter nyår. Känner på mig att vårterminen ändå blir snäppet stressigare, inte mycket men ändå litet. Måste vara förberedd på det! Ha ett fint jullov ni andra! kram på er.

Ruben, jullov 2011. Får lite hjärtknip för att han är så fin!

Inga kommentarer: