torsdag 17 maj 2012

stockholm och tåg
























Ovan bilder från stockholmresan, Kungsträdgården.

Det här skolåret har jag suttit över 100 timmar i tåg, idag,
just nu är jag inne på min sista timme. Det känns skönt. Förra året den här tiden
tänkte jag knappast att jag skulle spendera så här mycket av min tid i tåg. Stundom
har det varit trögt men stundom också lite fint. Som då jag såg vinterräven njuta av kvällsolen
mitt på en åker eller då jag åkt ihop med vänner och talat hela resan. Men nu tar jag en välbehövlig
paus med åkandet. Tills nästa höst.
Imorgon när jag lämnat in de sista bilderna har jag sommarlov!!

1 kommentar:

Jannica sa...

BAM, ur on my blog :) fina bilder! Gillar att du gjorde dem svartvita (om du inte varit i farten med din leica förstås?) Inte alla dar man ser svartvita bilder av Kungsträdgården. Fint!kramis!