tisdag 29 maj 2012

Lost In Esplanada Bar

Vi hittade Lost In Esplanada Bar av en slump

Tur det! Stället är en riktig pärla





En salig blandning av soffor, parasoll, stolar, bord, pallar, orientaliskt, kitch,


fantastisk utsikt, skön atmosfär, vänlig personal och så galet god mat!


Ruben och jag besökte stället flera gånger och myste med filtar som man fick ta när det blev kallt.
Definitivt värt ett besök. Kollade upp stället på internet efteråt -
vi är inte ensamma om att gilla Lost In Esplanada Bar, fulla poäng överallt!

(ps. fyfan vad blogspot är jobbigt med långa inlägg. får något fel)



1 kommentar:

Hanso sa...

Verkar jätte mysigt! Roligt att du skrivit så mycket tips om Barcelona, måste komma ihåg det så jag minns att kolla upp här på din blogg innan jag reser dit (vilket jag antagligen gör någon gång i mitt liv) :) Ser ut som att ni haft en super mysig/lyckad resa. Härliga foton.