lördag 14 januari 2012

framsteg

Vaknade idag lite över fem på morgonen. Klockan 6 gav jag upp
och lagade morgonmål istället. Tände på levandeljus och skrev
medan vinden ven utanför. Såg filmen Drive - så bra!
Igår köpte jag en radio åt mig. Främst av den orsaken att Ruben
talade i radion kl 9 idag men den är nog bra att ha annars också.
Efter mitt andra morgonmål träffade jag Ida och gick på loppis.
Har svaghet för japansk porslin så det blev den här och några böcker.
Under tiden som jag talade med Ida kom jag på vad jag skall
göra med min serie. Jag skall helt enkelt byta rubrik och kombinera
bildkonst med fotografering. Nu är jag pepp! Mitt andra framsteg för dagen
var dagens länk. För första gången den här veckan var den skön och
jag hade andningen under kontroll, super nice. Så nu skall jag kolla lite film
och snaska i mig vindruvor. Kram på er!

Inga kommentarer: