lördag 3 december 2011

hemliga prylbögen


Jag avskyr elektronik, det är dyrt och man måste ta väl
hand om dem. Vilket jag ignorerar. Min telefon saknar locket till akkun,
är i modellen har just fått färgskärm och mina objektiv ligger utan linskydd
på bottnet av min handväska eftersom jag är av den åsikten att kamera
väskor bara väger, långsammar arbetet och är fula. Min ipod ligger också någostans
på väskbottnet utan skyddskal och jag skulle inte kunna bry mig mindre. MEN.

Två grejer kan jag inte komma ifrån.
1. Gu vad designen på elektronik kan vara snygg! Jag menar kolla bara på pappas
nya förstärkare. Vilken skönhet. Elegant, skarp och spännande på samma gång.

drool

2. När elektroniken i fråga fungerar precis som den skall.
Mina Bose hörlurar har aldrig gjort mig besviken. De är ergonomiska, har bra
ljudkvalité och stänger ut ljudet så bra att jag med låg volym kan lyssna i flyplanet.
Dessutom släpper de inte heller ut något ljud så jag kan lyssna på pinsamma artister
hur mycket jag vill. Prylbögen nöjd.

Inga kommentarer: