torsdag 13 oktober 2011

sibbo semester

Och ännu en vecka lider mot sitt slut.
Dagarna har blandat ihop sig och jag
är tömd på energi. Har haft en jätte rolig vecka.
Andats in kemikalier i mörkrummet och klätt ut mig
till fest, sprungit, ätit gott och umgåtts med mina
fina vänner. Men gud vad skönt det skall bli att fara
hem till Sibbo se alla kära där, ordentligt. Springa lite
bland hästhagarna och få mat på bordet.
Jag tar med mig pocketkameran så får se hur uppdateringen
blir. Ajo. Blogg frånvaron har mest berott på att vårt
internet har varit helt sjuuuukt trögt. Utan att överdriva kan det ta
upp till 20 minuter att ladda upp en ny sida. Och ni vet hur
länge 2 minuter kan kännas.. Måste lösa problemet på något sätt.
Men imorgon alltså. Tar tåget till Sibbo och tänkte återvända först
sen följande veckoslut. Det betyder att jag är 10 dagar 'där nere', Whoopwhoop!
Nu måste jag bara komma ihåg att jag egentligen har självstudievecka
och inte höstlov hehe. Massa kramar!

2 kommentarer:

ulkki sa...

Mandi!! Jag åker också ner nu imorgon, de sku va jätte skönt att ses. Hör av dej om du befinner dig i Borgå, antingen dethär vslutet eller nästa!! Megakram

Hanso sa...

JESS MANDI!!!<3333 VI KOMMER ATT SES! Jag kommer hem på TISDAG <3