lördag 19 mars 2011

tråkblogg

Ni vet, det vanliga. "stressit blablabla"
Fast idag har jag nog inte gjort något annat
än surfat på grafikerbloggar, legat i soffan
och ätit misslyckade maränger.
De följande två veckorna kommer att ägnas
åt förhandsuppgifter, hundvaktande och praktik.
Men sen har jag hoppeligen lite material att visa och
äger kanske lite mera än 3,60 euro.

Och hey kära vänner ifall ni inte har någon
aning om vad ni skall ge till mig till födisen
så ge mig en Alphonse Mucha's spring affish.
cuz i liek it very much :)

2 kommentarer:

kata sa...

när du skrev ayayay i kommentaren tänkte jag att det låter mycket spanskt och fint ;) tack fina<3 ses på onsdag jejejee!!

tara sa...

Njah e lite osäker, e endast säker på att temat ska vara Omgivning, dvs foton från olika resor som ja varit på å hoppeligen hittar ja 15olika sätt att framställa dem. (säkerligen 10 olika tryckformer och möjligen 5olika tekniker inom ritning?) Ska fråga på bibban men tycker de e så perus så måst se :D hoppas allt e bra tösN ! kram tärä