söndag 3 oktober 2010

lucky laughter


Dehär senaste 3 veckorna känns det som om jag inte gjort
något annat än jobbat, stressat och ätit choklad.
Faktum är väl att det inte bara känns så utan att det också
bokstavligen var så.
Som tur är det över nu och jag börjar känna mig fridfull igen.
Några spännande projekt och evenemang framför mig annars
bara underbar långsam vardag.
Det bästa är egentligen att trots jag var så stressad, trött och
illamående av allt skit så var jag samtidigt så jävla lycklig.
Det är något helt nytt för mig. Välkommen lycka.

2 kommentarer:

kata sa...

underbar teckning, ja börjar tänka på den där bilden av den där skäggiga gubben som spelar o bakom honom e strålkastarna o rök, som e helt fantastisk!

kata sa...

hej du vi tänker väl oss i paris nästa vår? jag funderar att det bästa sku nog vara att hyra en lägenhet där, plus vi slipper ganska semibilligt undan ! här är nie dagar för 530 euro, alltså 265 typ per person! plus sen flyg någå 150 euro, alltså helt överkomlit! o en egen lägenhet lite bäst juuuu titta här:
http://www.only-apartments.fr/fr/paris/4069/ d finns massor olika!