lördag 24 juli 2010

bättre tillsammans

Jag har länge varit borttappad och för trött att försöka.
Jag vill ha den här bloggen för att skriva av och lära mig
att uttrycka mig själv. För att ta vara på de där små stunderna
som kan göra så mycket. Sätta mig ner och
riktigt fundera vad allt jag gjort den dagen. För att kunna se skönhet,
i upplevelserna, omgivningen och det svåraste, i mig själv.
För självförtroendet. Jag vill skapa min egen värld
var ingen kan komma och säga åt mig att jag skall vara något annat.
Så vill jag jätte gärna ha nya vänner för det är
alltid bättre när vi är tillsammans.

Jag tänker inte skriva om mig själv här i presentationen.
Ni kommer nog att se vad mina intressen är, vad jag håller
på med och vad jag studerar till. Jag vill att ni skapar er helt
egna uppfattning om mig. Gör mig till det ni vill att jag är.
Har ändå aldrig varit mycket för stämplar och titlar.
Så använd er fantasi. Varma kramar.

Inga kommentarer: